9 Ağustos 2011 Salı

66 iyiydi be Koca Kafa!


Kelimeler kıfayetsiz...
O kadar kızgınım ki sana;
Bir o kadar da üzgün...

Ayrılık elbette hazin son..
Fakat böyle olmamalıydı.


Bazen düşünüyorum da;
Hiç vermese miydik 10 numarayı sana?
Haketmediğinden değil;
Böylece yem olmazdın kolpa medyaya!




Sen benim gönlümde hep 66 numara olarak kalacaksın!
O sadece futbolu düşünen;
Yeri geldiğinde sahada istediğini yapamayınca kalbi sıkışan 66 numara!


Hakkımız varsa helal olsun..
Çok kızgınım ama bugün zamanı değil
Sende hakkını helal et;
Seni yürekten seviyoruz...
Başın sıkışırsa unutmaki bi hep buralARDAyız!
Ama yine de söylüyorum be kaptan!



66 iyiydi be Koca Kafa!
Keşke hep öyle kalsaydın...

2 Bıdı Bıdı:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık... Seni seviyoruz Arda... Hoşçakal...

Adsız dedi ki...

Yolun açık olssun Koca Kafa.. Barcelona'nın Atletico'ya her koyuşunda aklıma sen gelecekssin:)

Yorum Gönder

Birşeyler de sen söyle be kardeşim hep ben hep ben nereye kadar?