7 Ağustos 2011 Pazar

O Kadar Rahat Uyuyoruz ki;



Bir Anı;
İzmir kurtulmuş, çok tatlı bir yorgunlukla, Atatürk ve arkadaşları  Ankara'ya hareket edeceklerdir...
Trene binerler ve kompartımana çekilirler. Ertesi gün, yaveri, Atatürk'ün kompartımanının kapısını çalar. Atatürk, yorgun, bitkin bir halde kravatını yıkamaktadır
Yaveri:
-       Paşam bu ne hal, hiç uyumadınız herhalde; niye böylesiniz?’’', der. '
Atatürk;
-       Çocuk, kompartımanıma yastıkla battaniye koymayı unutmuşsunuz, kolumu yastık yaptım ağrıdı. Setremi yastık yaptım üşüdüm, uyumadım kalktım', der.
Yaveri:
-       Aman Pasam! Birimize haber vereydiniz; hemen size bir yastıkla battaniye getirirdik', der.
Ve bir ülke kurtarmaktan dönen komutan tarihi bir cevap verir:
-       Geç fark ettim, hepiniz en az benim kadar yorgundunuz, hiç birinize kıyamadım. Önemli olan benim uyumam değil; milletimin rahat uyumasıdır.


ATAMIZ SAYESİNDE O KADAR RAHAT UYUYORUZ Kİ;
HÂLA UYANAMADIK?

0 Bıdı Bıdı:

Yorum Gönder

Birşeyler de sen söyle be kardeşim hep ben hep ben nereye kadar?