9 Ağustos 2011 Salı

Hırsızlıkta Son Nokta; Yok FBron(!) James!

Bunca yıldır futbol izlerim...
Beste çalan gördüm...
Pankart çalan gördüm...
Atkı çalan gördüm...
Ama bunun gibisi yok;



Bunda ne var diyebilirsiniz;
Birincisi böyle bir skor yok
İkincisi altta ki fotoyu çaktırmadan bir dikizleyin;


Hadi fikiri çalıyorsun anladık. Bari fanteziyi değiştir biraz ya...
Ya 11 kişi olsaydık ne demek ya!
Sahaya 7 kişi çıkıp 7 gol atan Galatasaray'dan etkilenip 9 kişiyle 9-0!
Hem de Ali Sami Yen'de!
Yıl 1911;
Stad; Ali Sami Yen!
Futbolcuları araştırmadım bile...

Yok yok ben bu fenevlilerden elimi yüzümü yıkadım...
Artık bizden marş,beste çalmayın demeyeceğim...

Malum olayın zirvesindeyiz
Son noktadayız =)


Kaynak;









0 Bıdı Bıdı:

Yorum Gönder

Birşeyler de sen söyle be kardeşim hep ben hep ben nereye kadar?