11 Ağustos 2011 Perşembe

Kelimeler Kifayetsiz...

Uzunca bir zaman geçti, 
Hatırlayamıyorum tam tarihini ama yazasım geldi birden. 
Muhtemelen 18 Mart30 Ağustos, Kurban ya da Ramazan Bayramı vb. gibi özel bir gündü. 
Edirnekapı Şehitliği'ni gösteriyordu haberlerde. 
Bir ara orada oğlunun mezarı başında dua eden bir anneye de mikrofon tuttular.

- Siz de mi oğlunuzu ziyarete geldiniz efendim, neler hissediyorsunuz? 
şeklinde bir soru sordular kadına.

Kadın aynen şöyle dedi;

- Evet kızım ben de ziyaret edeyim dedim oğlumu. Dün rüyamda gördüm; ''Anne bana Galatasaray atkımı getirir misin?'' dedi, onu getirdim ben de... 



Kaynak;
Sevgisi ölümden sonra bile devam edendir...

2 Bıdı Bıdı:

Adsız dedi ki...

Kardeşim çok anlamlıydı gerçekten.Ama burada asıl nokta annenin evladının isteğini hala yerine getiriyor oluşu.Yoksa gerisi boş:(

haitÆnis dedi ki...

kesinlikle katılıyorum kadir abicim :D bunan sonraki yorumlarında Adı/url seçeneğiyle ismini kullanarak da yorum yapabilirsin =)

Yorum Gönder

Birşeyler de sen söyle be kardeşim hep ben hep ben nereye kadar?