13 Ağustos 2011 Cumartesi

Türkiye değil Tuhaf'iye...

Türkiye tuhaf memleket;
Buyrun şöyle başlayalım…

17 Ağustos 1999’da deprem oldu.
Ahmet Mete Işıkara ünlü oldu.
Halbuki adam 1991’den beri Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi müdürüydü.
Utanmadık ülkenin en seksisi seçtik;
Arada 4-5 şiddetinde deprem olursa hatırlıyoruz Deprem Dede’yi…

Havalar ısındı klimatologlar türedi bir anda;
Küresel ısınma ile ilgili atıp tutmaya başladılar.
Böyle giderse kutuplarda 3 vakte kadar buz kalmayacakdan girip;
Hollanda sular altında kalacakmıştan çıktılar.
Şeytan diyor al karşına iki tokatla…
Hollanda size mi benzer?
Adamlar barajlar yapmış. Önlemler almış.
Bizim klimataloglara ‘’Sen bunun üstüne bir bardak su iç’’ dediler.
Hoop onlar da unutuldu.

Ülkeyi yönetenler desen her seçim başka bir hayvan(!);
Bir seçim kırat olan sonraki seçimde boz kurt oldu.
Güvercin uçuverdi daha konmadan arı olmayanı dövdüler mesela…
Ampulü bir hayvana benzetemedim malüm hayvana hakaret…


Şehit verdik; Terör uzmanı türedi.
Nasıl bir uzmanlıktır arkadaş?
O kadar uzmansanız bitirin şu işi de alnınızdan öpelim.
Münevver Karabulut katledildi.
Al canlı yayına bir kriminalist;
Ramazan geldi;
Bağla yayına bizim imamı…
Diyetisyeni unutmayasın ha sakın…
Arada bir doktor bağla da sağlıklı yaşayalım...



Örnekler uzar gider;
Biz en günceli ile bitirelim…
Şike olayı patlak verdi
Ekranlar avukat doldu.
Herkes bir telden çalıyor.
Kimi küme düşürdü;
Kimisi eksi puanla başlattı  takımları;
Ama adamlar da haklı;
Federasyon başkanı 26 klasörü görmezden gelip;
 ‘’Belge yok’’ dediği yerde avukatların sekiz (rakamla 8-0 pardon 8) çizmesi normal..
Atalarımız boşa dememiş;
İman osurursa cemaat sıçar diye…
Aman Faik bey şike demedim ha beni de şikayet etmeyesin savcılığa…

Haydi avukatlar okulunu okumuş bunun;
Ya gazetecilere(!) ne demeli?
Twitter’dan  belgeleri ben verdim deyip organize işleri tebrik eden var.
Bir takımı aynı gün içerisinde 3 kere düşürüp 4 kere eksi puanda başlatan var.
Bir gün sarı kırmızı olup sonraki gün kırmızıyı lacivert ile değişen var.
Laf çok; icraat yok!

Anlayacağınız ülkede  gündem değiştikçe ‘’Acaba benden de bir şey olur mu?’’ diye futbol deyimiyle sahaya atlamak moda oldu.

Transfer konusunda atıp tutanları yazmıyorum bile...

Demem o ki;
Twitter’da bilgi kısmına fi tarihinde nereden aldığı belli olmayan ödülleri yazan AYARsızlar* yazar oluyor.

Benden neden olmasın?

*: Anladın sen onu bebeem…



4 Bıdı Bıdı:

Kadir Bilgili dedi ki...

Kardeşim ellerine sağlık be:))))Çok beğendim hakket;) Kadir Bilgili

haitÆnis dedi ki...

Teşekkür ederim abicim senden bunları duymak benim için bir onur =)

Kadir Bilgili dedi ki...

Ben teşekkür ederim.Son zamanlarda okuduğum çok iyi bir kara mizah.Diyebilirim ki tam da benim tarzım.Devamını dilerim.

haitÆnis dedi ki...

=) severim kara mizahı devamı da gelir abi ülke de malzeme çok =)

Yorum Gönder

Birşeyler de sen söyle be kardeşim hep ben hep ben nereye kadar?